Реставраційні олівці Newton SUZUKI
Ремонт сколів і видалення подряпин.
Для усунення подряпин важливо підібрати набір під колір машини.
Нам знадобиться для успішного усунення подряпин і ремонту сколів на кузові автомобіля:
— абразивно-шліфувальний папір, для мокрого шліфування, з розміром зерна Р1500 і Р2000;
— набір полірувальних паст;
- і звичайно ж, автокарандаш від подряпин на машині. Олівець автомобільний для видалення подряпин повинен відповідати кольору автомобіля;
- лак (теж є в олівцях).
У разі, якщо подряпина або скол дійшли до металу і вже пішла іржа, то може знадобитися трохи грунту (як і олівець автомобільний від подряпин, випускається в тубі).
Перша стадія усунення подряпин і ремонту сколів на автомобілі.
Перший етап.Розглянемо приклад, коли подряпина або скол знаходиться на капоті. Спочатку відмиваємо капот водою, бажано з використанням миючих засобів, потім використовуємо уайт-спірит. Включаємо хороше освітлення і уважно вивчаємо місця, де є пошкодження. В основному, відколи знаходиться на «дзьобі» або передньої частини капота. Другий етап.
Необхідно визначити який вид покриття на автомобілі. Є кілька видів покриттів:
- звичайна акрилова фарба (використовується на всіх Жигулях і старих іномарках ― це гладкі кольору, без металізованої крихти) і
- металлики (базовый пигмент и акриловый бесцветный лак, покрытие с блестящими вкраплениями).
- Если вы не может точно определить, то необходимо провести следующий тест. Берете чистую белую тряпочку, чуточку полировальной абразивной пасты и полируете небольшой участок капота. Если на тряпочке остался насыщенный цветной след, то покрытие – обычная краска (синтетика или акрил).
Далее необходимо осмотреть царапины и сколы.
Если среди них есть со следами начинающейся коррозии, то нужно подручными средствами (кончиком ножа или чем-то подобным) вычистить все следы ржавчины.
Тепер, навколо пошкодженого місця, шліфувальним папером Р1500 (можна на суху) слід заматувати маленький ділянку, щоб свеженанесенную фарба (лак) добре зчепилися зі старим покриттям, щоб надалі зона переходу була менш помітна. Місця, які вычищались від іржі, слід обов'язково заґрунтувати.
Беремо грунт в олівці NEW TON. За допомогою тоненького пензлика або зубочистки наносимо грунт на місця з голим металом. Через 10-15 хвилин процедуру повторюємо. Далі чекаємо кілька годин, поки все висохне. Якщо автомобіль пофарбований простим акрилом, то процес найпростіший. Перед тим, як використовувати автокарандаш для подряпин, фарбу слід розмішати. Беремо автокарандаш для подряпин c відповідним кольором фарби і пензлик, акуратно наносимо фарбу на скол. При необхідності процедуру повторюємо, роблячи проміжки по 10-15 хвилин для сушіння. Після цього, повинен вийти горбок з фарби, з невеликим напливом. Поверхні, покриті лаком, «ремонтується» приблизно так само, різниця лише в тому, що верхні шари необхідно наносити безбарвним лаком NEW TON в олівці, але лише після досить тривалої сушки фарбуючого пігменту (15-25 хвилин), щоб не розчинити останній.При появі старої поверхні невеликих напливів фарби або лаку у вигляді горбків або шишечок, першу половину процесу усунення подряпин і ремонту сколів завершуємо. Необхідно як слід просушити знову нанесену фарбу або лак.